неділя, 21 жовтня 2018 р.

Просуваємо Youtube канал самі

З чого почати просування каналу на YouTube

На щастя, перші кроки, які дозволять розкрутити канал на YouTube, не такі вже й складні. Для початку потрібно лише створити канал і завантажити на нього кілька перших роликів.
Для створення перших роликів підійде навіть смартфон, камера якого дозволяє більш-менш якісно записувати відео.
Ну, а з часом, коли Ви побачите користь і перші результати просування каналу на Youtube, можна буде задуматися і про придбання більш професійного відеозаписувального пристрої та / або співробітництва з відеооператором.
Що стосується безпосереднього просування роликів на YouTube, то тут теж не буде нічого складного для тих, хто вже ознайомився з SEO-технологіями. Щоб розкрутити канал на YouTube знадобляться практично ті ж самі знання.
Взяти бодай узагальнено розділені на категорії чинники ранжирування результатів пошуку (серед опублікованих на YouTube роликів):
  • Внутрішня оптимізація роликів.
  • Їх зовнішня оптимізація.
  • Наявність і якісні показники соціальних сигналів.
  • Поведінкові чинники.
Як бачите, всі ці поняття Вам уже відомі з SEO-теорії. До речі, в цьому випадку Вам потрібно бути готовим до отримання результатів лише в перспективі. Як і пошукова оптимізація, просування роликів на YouTube - теж досить неквапливий процес.
Далі Вам потрібно визначитися, які види відеороликів завантажувати на канал і надалі розкручувати. Про це ми вже раніше розповідали в окремій статті.

Повертаємося до видачі Google

Наступним етапом буде аналіз семантичного ядра веб-ресурсу, яким буде присвячено Ваш канал, і вибір з нього запитів, за якими Google в перших 3-10 результатах пошуку вже видає ролики з Ютуб (природно, поки що не ваші).
Саме за цими ключовими словами і є сенс просуватися, адже пошуковик вже порахував чиїсь відео більш релевантними
Вашим запитам, ніж звичайні сторінки з текстовим контентом. А це означає, що комусь, у кого є сайт тематики, схожою з Вашої, вже вдалося успішно виконати просування каналу на YouTube. Отже, і у Вас це вийде!
Запишіть відібрані запити окремим списком і використовуйте в якості навідних при виборі тем для відеозйомок і подальшої оптимізації описів і заголовків в процесі просування роликів на YouTube.
При отриманні певної кількості передплатників каналу і переглядів, а також досягнення належного рівня соц. сигналів і поведінкових показників Ваші відео зможуть потіснити в ведучих Google виявлених в процесі цієї перевірки конкурентів.
Чому мова йде тільки про Google? Вся справа в тому, що Яндекс набагато менше приділяє уваги відеороликів на відміну від свого безпосереднього конкурента. У його ведучих вони зустрічаються набагато рідше.

Кілька рекомендацій по зовнішньої оптимізації роликів

Що стосується зовнішньої оптимізації, то тут все просто - щоб розкрутити канал на YouTube потрібно розмістити на просторах інтернету якнайбільше посилань на опубліковані Вами ролики.
Це можуть бути посилання з соц. мереж і з різних веб-ресурсів. Звичайно ж, як і в випадку з посилальною масою просувається, зовнішні посилання каналу і роликів повинні бути максимально природними, тобто рекомендаційними.
спрощення та підвищення ефективності цього процесу можна скористатися послугами сервісів на зразок Kwork. При цьому важливо не забувати, що всі посилання повинні бути безанкорние.

Покрокова оптимізація відео для YouTube

Раніше ми вже згадували про те, що seo і просування на YouTube мають багато спільного. І зараз Ви знову зможете в цьому переконатися. Майже всі, про що піде мова нижче, Ви в тому чи іншому вигляді вже виконували при оптимізації вмісту сторінок своїх сайтів.
Отже, займаючись оптимізацією відео для YouTube, слід звернути особливу увагу на те, щоб дотримувалися наступні умови:
1) Заголовки публікуються роликів повинні бути:
  • максимально унікальними, для цього слід перевіряти з пошуку, чи немає вже опублікованих відео з заголовками, подібними Вашим;
  • цікавими, незвичайними, інтригуючими, містити цифри і привертають увагу слова на кшталт «успіх / успішний», «секрети», «корисності» і т. п .;
  • з ключовим запитом на початку.
2) При складанні опису потрібно:
  • дотримуватися розмір - мінімум 300 смв. (Хоча в ідеалі 500-1000);
  • стежити за його унікальністю;
  • впровадити в нього кілька ключових слів: оптимізація відео для YouTube в першу чергу спрямована на участь в пошуку за запитами користувачів;
  • писати для людей: як і в SEO, при просуванні на YouTube тексти (в описі) повинні бути не просто нескладним перерахуванням ключових слів, а своєрідними міні-статтями, вміст яких дозволить потенційним глядачам зрозуміти, про що буде ролик до його безпосереднього перегляду;
  • повторити в ньому заголовок ролика;
  • вжити як мінімум три посилання: на це ж відео, на канал і на просувний веб-ресурс або одну з розміщених на його сторінках статей;
3) Секцію «теги» (кейворди) слід заповнювати ключовими словами, які безпосередньо стосуються вмісту відеоролика. Це підвищить ймовірність відображення його в розділі «Рекомендовані», де з ним зможуть ознайомитися навіть непідписані на Ваші відео користувачі, що досить позитивно позначиться на просуванні каналу на YouTube.
4) Перший коментар під роликом потрібно зробити самому. Це невеликий психологічний трюк, який підвищить ймовірність написання комментов Користувачі, які подивились Ваші відео.
5) В самому ролику обов'язково повинні бути заклики до дії. Інакше після перегляду людина просто «піде» не зробивши цільового дії, заради якого власне і затівалося просування відео на YouTube. Також не забудьте згадати про можливість і навіть необхідність ставити лайки, репоста, підписуватися на канал і т. Д.

Кілька слів про соц. сигналах і поведінкових факторах

Як і результати розкрутки сайту методами SEO, просування на YouTube істотно залежить від поведінки користувачів.
Адже зрозуміло, що чим більше у ролика лайків і репоста, тим більше приводів у YouTube відобразити його на перших позиціях своїх пошукових видач або в «Рекомендованих».
Крім того, важливо знати і пам'ятати, що YouTube пильно стежить за новими роликами в перші 12 годин з моменту їх публікації. Саме в цей період потрібно постаратися зібрати максимальну кількість переглядів і коментарів.
А далі все піде за принципом лавини - ті, хто переглянув і їм сподобалося, будуть ділитися з іншими користувачами, плюс ролик буде все частіше потрапляти в «Рекомендовані» і переглядів буде все більше і більше. Отже і просування буде давати все кращі результати.

Окремі рекомендації по просуванню відео на YouTube

  • Назви завантажуються відеофайлів повинні відповідати їх передбачуваним заголовкам і бути записаними на латиниці.
  • Обов'язково потрібно використовувати анотації в самому відео для мотивування глядачів на вчинення цільових дій. Їх легко можна зробити за допомогою вбудованого відео-менеджера.
  • Продумайте структуру і наповнення головної сторінки каналу, не забудьте розмістити на ній ознайомлювальний мотиваційний ролик і т.п.
  • Використовуйте всі доступні інструменти оформлення каналу, Ви можете це зробити максимально відрізняється від конкурентних.
  • Не використовуйте запропоновані YouTube кадри з відеороликів в якості заставок для них. Краще завантажте свої власні картинки, бажано з текстом, початківцям вести діалог з користувачем ще до того, як він вибрав відео для перегляду.
  • Використовуйте плейлисти. Розбивайте завантажені відео на окремі списки за категоріями, розділами, тематиці, щоб забезпечити глядачам можливість легко орієнтуватися. Як і у випадку з SEO, для просування на YouTube юзабіліті грає далеко не останню роль.
  • Не забудьте розробити і розмістити логотип каналу в куточку кожного завантаження на нього відеоролика. Це буде сприяти не тільки просуванню відео на YouTube і впізнаваності каналу, а й брендування сайту, якому він присвячений.
Просування відео з ютуба

Основний показник при просуванні відео

Почнемо з самого основного показника, про який пишуть у всіх блогах і говорять на будь-якій конференції - утримання аудиторії. Утримання аудиторії - процентна характеристика. Вона показує, скільки людей додивився ваше відео до кінця. Чим вище відсоток, тим ролик цікавіше глядачеві. Навряд чи ви будете дивитися до кінця 10-ти хвилинне відео, якщо в ньому марення. І навпаки, якщо відео класне, то з більшою ймовірністю ви переглянете його повністю. Утримання аудиторії - основна метрика ютуба (але далеко не єдина), яка впливає на безліч показників.
Я багато де чув і читав, що треба робити короткі відео, т. К. В них утримання буде вище. Це логічно. Скажімо, огляд стільця в 30 секунд догляне до кінця набагато більше людей, ніж цей же огляд тривалістю 10 хвилин.
Але хіба це найоптимальніший варіант ролика для самого YouTube? Давайте спробуємо подивитися на ролики з його точки зору. YouTube заробляє на рекламі. Чим довше людина перебуває на сайті, тим імовірніше взаємодія з рекламою.
Тоді що йому вигідніше, 2-х хвилинне відео з утриманням 80%? Або 30-ти хвилинне, яке додивляться до кінця тільки 50%? Звичайно, 30-ти хвилинне, адже користувачі набагато більше часу проведуть на сайті.
Якщо у ролика хороше утримання, але після перегляду його користувачі залишають сайт - це поганий сигнал. Якщо ж вони починають дивитися інші ролики (навіть не з вашого каналу), то це позитивний сигнал і відео з гіршим утриманням ранжируется вище.
Висновок: ролик ранжируватиметься добре, якщо він утримує людей на Youtube. Не бійтеся робити довгі ролики. Час, який користувач проводить на сайті після перегляду відео, може виявитися важливіше, ніж загальний відсоток утримання.

Фактори ранжирування роликів

Коли я починав просувати ролики у видачі, то вивчив безліч інформації на зарубіжних і російськомовних блогах. Скрізь перераховувалися десятки чинників, які впливають на топ. Спочатку ми пробували слідувати всім: оптимізувати назви файлів, просити людей додавати відео в favorites, робити довгі описи з купою ключових слів і т. Д. Але вагомого результату це не приносило. Так, природний трафік ріс, але просунути якийсь конкретний ключ в топ не виходило.
У якийсь момент ми зрозуміли, що фактори виведення, озвучені багато років тому, повторюють як істину і зараз. Але ж YouTube постійно змінює свій алгоритм, і такого просто не може бути, щоб ключі в назві файлу і переоптімізірованние поле tags як і раніше виводило ролики на перші місця.
Тоді ми провели дослідження і виділили наступні фактори, що впливають на ранжування ролика.

Найбільш важливі:

  • Утримання аудиторії. Довгі ролики (10+ хвилин) з хорошим утриманням набагато легше вивести в топ.
  • Оптимізований заголовок і опис. Як підбирати ключі поговоримо трохи пізніше. Вони повинні зустрічатися в заголовку і в перших рядках опису. Опис треба робити максимально довгим і, очевидно, повністю унікальним.
  • Перегляди ролика. YouTube не може ігнорувати ролики, які переглянули багато людей. До того ж є окремий фільтр у видачі «за кількістю переглядів». Багато його використовують. Але тут важливо пам'ятати, що накрутка ні до чого доброго не приведе. Якщо ви купите перегляди ботами, то впаде утримання, і ролик в топ вийде.

Інші фактори:

  • Кількість лайків і дізлайков. А також їх співвідношення один до одного і результатам пошуку. Ще недавно це був досить сильний фактор, але тепер він накручується за копійки. 1000 лайків можна купити за пару доларів. Зараз YouTube враховує тільки природні лайки (т. Е. Лайки від користувачів, які переглянули ролик, прокоментували або якось інакше показали свою життєдіяльність). Просто лайк без взаємодії з відео нічого не дає.
  • Передплатники, які підписалися після перегляду (або під час). Впливає, але тільки якщо передплатник взаємодіяв з контентом.
  • Розшарювання і додавання в друзі. Ці чинники теж легко накрутити, тому вони будуть приносити плюс тільки в тому випадку, якщо після розшарювання відбудеться взаємодія в соціальній мережі. Іншими словами, якщо ролик отримав 100 твітів, але вони не принесли відвідувачів - накрутка. Якщо ж він отримав 100 твітів, вони були ретвітнуть і прийшли нові відвідувачі - позитивний сигнал для YouTube.
  • Вбудовування відео на відвідуваних сайтах. Якщо йдуть перегляди зі сторонніх сайтів - однозначно позитивний сигнал для YouTube. Те ж відбувається і з зовнішніми посиланнями з хороших майданчиків.
  • Назва файлу. Вплив цього фактора я не помічаю. Але від того, що ви назавете ролик якимось ключовим словом гірше точно не буде.

YouTube і Google SEO. Підбираємо семантику.

Органічний трафік дуже важливий. Для деяких роликів він може стати основним джерелом переглядів. Тому їм ні в якому разі не варто нехтувати. До того ж пошукової трафік майже завжди найдешевший в довгостроковій перспективі.
В цілому SEO відео і сайтів дуже схожі. Також важливі ключові слова, поведінкові фактори, перелінковка, посилання. Але свої відмінності є, про них і поговоримо.

Ключові слова до відео

При зборі семантичного ядра сайту найчастіше використовуються Key Collector, Google keyword tool, Yandex Wordstat. Але при зборі семантики для відео, запит, який показується в тому ж Key Collector, не завжди найефективнішим. Чому?
Справа в тому, що Google віддає різним запитам різну кількість відео в топі. На деяких запитах відео може не бути, а на інших - весь топ з відео.
Розглянемо дуже простий приклад. Візьмемо нішу роликових ковзанів і 2 запити з неї.
Перший запит набагато популярніше, здавалося б, куди вигідніше заточувати під нього відео. Але, якщо подивитися топ Google, ми виявимо, що на нього не відведено жодної позиції під відео!
Тоді як в топі другого запиту відео є.
Давайте розглянемо трохи більш складне завдання.
Завдання: треба збирати якомога більше органічних переглядів для навчального відео по танку ИС-7 (з гри World оf tanks)
Почнемо з підбору ключових слів. Візьмемо загальна відповідність з Wordstat:
Відсіюємо комерційні (т. К. Відео навчальне) і нетематичні запити. Далі перевіряємо через Google Keywords Tool, а також дивимося кількість відведених слотів під відео.
Далі проаналізуємо підказки самого Google і YouTube за запитом «ИС-7»
І підказки YouTube:
Визначаємо, що вигідно робити акцент на ключі «гайд». Відео по цьому запиту займають перші 3 рядки Google, сам Google і YouTube його радять, ключ добре запитують. При цьому інші ключі також хороші, і ми ні в якому разі не повинні виключати їх з просування.
В результаті включаємо все в назву і опис, при цьому максимально природно:
В результаті за всіма ключовими словами і в Google, і на YouTube відео зайняло топові позиції. За основним ключу «ИС-7» воно теж ранжируется високо.
Висновок: Враховуйте всі фактори ранжирування, а також правильно підбирайте ключові слова і описи. Це дозволить виводити ваші ролики в топ і збирати органічний трафік. Головне, пам'ятайте, що процес збору семантики для відео має свої особливості.

Що важливо знати при просуванні відео?

  • Набір переглядів. Важливо набрати максимальну кількість переглядів в перші 2-3 дні. Це збільшує шанс потрапляння відео в топи категорій, аж до головної сторінки.
  • У загальному розрізі тут все банально: якщо є бюджет, замовити краще посів. Якщо бюджету немає, то використовуйте всі підручні засоби: профілі соц. мереж, свої сайти, розсилки і т. д.
  • Робота з анотаціями та картками. Анотації - дуже потужний інструмент для досягнення будь-якого KPI, яке стоїть перед відео: набрати передплатників, привести людей на сайт, поліпшити якийсь поведінковий фактор і т. Д.
  • Заклики до дії, спілкування з аудиторією. Якщо в описі, анотаціях або коментарі просити людини зробити якась агресивна дія (лайкнути, прокоментувати, поділитися), то результат не залишить себе чекати. Дуже важливо підтримувати діалог з користувачем, адже це не тільки хороший сигнал для Youtube. Це також допомагає краще дізнатися свого користувача і зробити майбутні відео крутіше.
наприклад:
Активне спілкування допомагає знаходити нові ідеї, дізнаватися, що цікаво аудиторії, а також підвищує лояльність до каналу.
Теги. Цей пункт я спеціально переніс сюди з розділу SEO. Незважаючи на очевидну взаємозв'язок, теги в більшій мірі впливають на знаходження вашого відео в колонці «Рекомендовані відео». У кожного відео повинні бути наступні теги:
• Загальні теги каналу. Повторюються в усіх відео.
• Загальні теги циклу передач. Повторюються в конкретних передачах.
• Унікальні теги конкретного відео. Унікальні для кожного відео.
Мініатюри. Ось на що варто звернути увагу, вибираючи мініатюру:
• Великий текст. Добре працює, т. К. В рекомендованих відео і на мобілках добре читається. Але пам'ятайте, якщо ви плануєте рекламувати відео через Facebook, напис не повинна займати більше 20% від мініатюри.
• Не робіть нерелевантні мініатюри (наприклад, з дівчатами на технічне відео). Це знизить утримання відео, і воно опуститься у видачі.
• Розміщуйте людей на мініатюрах. Люди працюють найкраще. А люди з емоціями на обличчі ще краще.

Робота з аналітикою

Коли у вас вийшло кілька відео, саме час починати роботу з аналітикою. З аналітики можна почерпнути дуже багато.
  • утримання
  • Realtime

утримання

Звіт по утриманню дозволяє зрозуміти, які типи відео працюють добре і цікаві аудиторії, а які ні. Візьмемо два звіти:
На першому графіку видно, що більшість людей пішло майже відразу. Їх ролик не зачепив. Але зате майже всі, хто подивився першу хвилину, дивляться і до кінця. Можна зробити висновок, що відео цікаве, але тільки для певної частини користувачів. Ну або змінювати початок, т. К. Воно не зацікавлює глядача.
Другий графік показує, що відео цікаво аудиторії. Релевантні покази, гарний початок, немає різких падінь. Можливо, треба трохи доопрацювати кінець ролика.
В аналітиці є два види звітів по утриманню:
  • Absolute Retention. Він показує, як падає інтерес до ролика протягом перегляду, порівнюючи кількість людей в заданий переуд із загальною кількістю переглядів.
  • Relative Retention. Він порівнює ваше відео іншими роликами з такою ж довгою, показує цікаві моменти і т.п.
На прикладі видно, що є скачки. Це означає, що люди повертаються до цього місця після перегляду з якоїсь причини. Тут щось цікаве або спірний момент.

Realtime

Realtime показує, як взаємодіяли користувачі в останні 48 годин з вашим відео. наприклад:
Ми бачимо, що цей тип відео дивляться вранці, потім перегляди падають і після обіду починають рости аж до вечора. Увечері знову різке падіння.
Або ж інший приклад:
Тут ми бачимо, що перегляди ростуть з ранку до вечора.
Аналізуючи такі звіти, можна зрозуміти, коли краще релізі ролик, щоб отримати додаткові перегляди в перші години і т. Д.

Facebook

Як просувати особисті публікації:
Щоб просувати публікації зі Сторінки:
  • Перейдіть до створеної публікації і натисніть Піднімати публікацію в лівому нижньому кутку.
  • Виберіть аудиторію і бюджет в залежності від того, скільки людей ви хочете охопити на Facebook і в Instagram і як довго хочете піднімати публікацію. Ви також можете змінити спосіб оплати.
  • Натисніть Піднімати публікацію .
Виникли проблеми при піднятті публікації? Якщо ви не бачите варіанти Піднімати публікацію , це може означати, що публікація вже піднімається або не може підніматися.
Хто бачить мої піднімаються публікації Сторінки?
Ви можете вибрати аудиторію піднімаються публікацій Сторінки. Піднімаючи публікацію, ви можете показати рекламу людям, яким подобається ваша Сторінка, їх друзям або тим, кого ви вибрали за допомогою таргетингу. Націлювати можна за такими параметрами, як місцезнаходження, інтереси, вік і стать.
Розширені націлювання доступні в інструменті для створення реклами .
Що означають різні кнопки в піднімаються публікаціях Сторінки?
Ви могли помітити, що кнопка «Піднімати публікацію» є не у всіх публікаціях вашої сторінки. Ця кнопка може не відображатися по ряду причин. Наведена нижче схема допоможе вам розібратися, які публікації ви можете піднімати, а які - ні. Ви також можете дізнатися, чи можна призупинити або видалити вже піднімається публікацію.
Що означає ця кнопка?
Чи можна піднімати цю публікацію?
Як піднімати публікацію?
Чи можна призупинити або видалити підняття?
На кнопці написано Піднімати публікацію .
Ви можете піднімати цю публікацію.
Так.
Натисніть Піднімати публікацію .
Немає підняттів, які можна призупинити або видалити.
На кнопці написано, що у вас залишилася певна сума грошей.
Ви вже піднімаєте цю публікацію, і у вас залишилося ще 2 долари. Сума в доларах буде варіюватися в залежності від того, скільки у вас залишилося доступних засобів.
Публікація вже піднімається.
Публікація вже піднімається.
Ви можете призупинити або видалити підняття в будь-який час.
На кнопці написано Піднімається .
Інша людина з роллю на Сторінці вже піднімає цю публікацію.
Так.
Людина, яка вже піднімає публікацію, повинен буде або поповнити її бюджет, або видалити підняття, щоб публікацію могли піднімати інші люди.
Людина, яка вже піднімає публікацію, повинен буде призупинити або видалити підняття.
На кнопці написано Дивитися результати .
Ваше підняття завершилося, але ви все одно можете поповнити бюджет.
Так.
Натисніть Дивитися результати , а потім поповните бюджет, щоб продовжити піднімати публікацію.
Ви можете видалити підняття і наявну у ній статистику.
На кнопці написано Дивитися результати .
Ваше підняття завершилося, і ви не можете більше поповнювати бюджет, оскільки публікація занадто стара.
Так.
Натисніть Дивитися результати > Нове підняття > Видалити підняття . Тепер ви можете піднімати публікацію.
Ви можете видалити підняття і наявну у ній статистику.
На кнопці написано Підняття недоступні .
Ви не можете піднімати цю публікацію.
Ні.
Щоб дізнатися більше, наведіть курсор миші на Підняття недоступні або перегляньте список поширених причин, чому підняття можуть бути недоступні .
Немає підняттів, які можна призупинити або видалити.
На кнопці написано Чи не піднімається .
Якщо ваша піднімається публікація була відхилена після того, як ви почали піднімати її, ви побачите напис Чи не піднімається . Якщо ви не розумієте, чому ваша публікація була відхилена, см. Наші правила рекламної діяльності .
Ні.
Ви не можете піднімати цю публікацію. Спробуйте створити нову публікацію відповідно до нашими правилами рекламної діяльності .
Немає підняттів, які можна призупинити або видалити.
Просування публікації з фан-сторінки:

Крок 1. Початок роботи

  • Перейдіть до публікації, яку ви хочете просувати. Це може бути нова публікація або публікація, яка вже є в Хроніці вашої сторінки.
  • Натисніть «Просувати публікацію» в правому нижньому кутку.
  • Ваша публікація буде автоматично перетворена в оголошення.

Крок 2. Виберіть аудиторію

  • Якщо ви оберете варіант «Люди, яким сподобалася ваша Сторінка і їх друзі», ваша просувається публікація буде показана тільки тим людям, які поставили «Подобається» вашої Сторінці, і їх друзям.
  • Якщо ви оберете варіант «Користувачі, яких ви вибираєте націлених», ви зможете вказати людей, яким ви хочете показати свою просувається публікацію, на підставі їх місцезнаходження, віку, статі та інтересів

Крок 3. Виберіть бюджет

  • Встановіть максимальний бюджет. Ви витрачаєте стільки, скільки захочете.
  • Залежно від того, скільки ви будете витрачати, ми покажемо, яку аудиторію ви зможете охопити.
  • Ваша публікація просувається протягом одного дня. Щоб просувати публікацію до 7 днів, виберіть "Додаткові параметри".
Які публікації можна піднімати на сторінці?
Ви можете піднімати практично всі публікації на своїй Сторінці, включаючи поновлення статусу, фото, відео та пропозиції. Публікації, які ви піднімаєте, будуть відображатися вище в Стрічці новин, щоб їх побачило більше людей, і можуть також відображатися в Instagram. Зверніть увагу, що піднімаються публікації повинні відповідати правилам рекламної діяльності на Facebook.
Де на Facebook відображаються піднімаються публікації?
Піднімаються публікації частіше відображаються в Стрічці новин і в Instagram, що збільшує шанси на те, що обрана аудиторія їх помітить. Піднімаються публікації відзначаються як Реклама . Піднімаються публікації не відображаються в правій колонці на сторінках Facebook.
Просування відео.
Відео пост просувається так само як і текстовий пост, також пости можна пропонувати іншим фан-сторінок на які підписана наша цільова аудиторія.
Посів. (так називається публікація яку ви пропонує розмістити на інших фан-сторінках). Як зробити посіви? Готуєте пост, який хочете просувати, збираєте відповідні для вас тематичні сторінки і відсилаєте пост на їх стіну. Ваша публікація потрапить в розділ "запропоновані" публікації. Буває що стіна відкрита і ваша публікація відразу ж публікується, або ж буває що стіна закрита і модератор сторінки вирішує що вирішувати на публікацію, а що ні. (автоматизувати посіви можна за допомогою спеціального скрипта).
Посіви можна робити як від імені спільноти, так і від свого імені. В посіви завжди вставляйте картинку або відео для залучення більшої уваги, також вставляйте посилання на сайт.

Twitter

Просування відео в Твіттері:
Якщо ви хочете в повній мірі реалізувати потенціал публікуються відеороликів, вам потрібно прислухатися до рекомендацій від Twitter'а. Нижче ми перерахували 5 таких порад:
1. Створіть хороше перше враження, щоб залучити клієнтів
2. Поясніть, як ваш продукт забезпечує цінність, щоб збільшити відгук
3. Структуруйте опис, щоб викликати намір зробити покупку
4. Надавайте розважальний контент, щоб підштовхнути користувачів до взаємодії
5. Заручіться підтримкою авторитетів.
Як їх використовувати?
Той факт, що Twitter відео тільки набирає обертів серед брендів, компаній і звичайних користувачів, значить, що у вас є унікальна можливість протестувати на цьому форматі різні методики і виділитися серед конкурентів.
Ось кілька типів відео, якими ви можете ділитися в Twitter'е:
1. Тизери
Якщо ви готуєтеся зробити заяву або запустити масштабний продукт, створіть короткий залучає відеоролик і вкажіть в ньому дату релізу, щоб заінтригувати людей.
2. Святкова тематика
Доставте радість своїм клієнтам, запропонувавши їм гарні святкові відеоролики.
3. Подяка / Відповіді
Ви вже знаєте, що слова подяки і відповіді завжди цінуються і в поєднанні з фотографією або gif-анімацією особливо ефективні. А тепер уявіть силу персонального відео! Поки так роблять деякі компанії, але це допоможе вам створити більш глибокий зв'язок з вашою аудиторією.
4. Просування
Якщо ви запускаєте новий продукт або просуваєте послугу, відео в Twitter'е може допомогти вам донести повідомлення до більш великої аудиторії.
5. Спеціальні відео / Ексклюзивний контент
Якщо ви хочете дати користувачам ще один привід підписатися на ваш Twitter-аккаунт, надайте їм ексклюзивний контент, який вони ніде більше не побачать.
6. Навчайте
Використовуючи відео для навчання вашої аудиторії і просування продукту, ви не тільки зміцните зв'язок з цими людьми, але і надайте їм допомогу.
7. Запитуйте призначений для користувача контент
Дозвольте вашим передплатникам взаємодіяти з вами і надайте їм можливість ділитися їх власними відеороликами. Компанія GoPro справляється з цим завданням чудово! Вони регулярно викладають відео своїх покупців.
Загальна просування:
1) Публікація корисного матеріалу і посилань. Звичайно ж - це найдієвіший спосіб для розкрутки Twitter - облікового запису. Досить постійно писати якісні твіти, цікаві, без помилок і задовольняють нинішнім трендам
Дуже величезна кількість переглядів Стрічки, а тим самим і передплатників можна отримати обговорюючи наприклад Чемпіонат світу з футболу, або Олімпіаду, коли це актуально, при відкритті, проведенні та закритті ...
2) Використання # хеш_тегов в твіти. Коли ви хочете залишити який не будь твіт наприклад про бренд ( # iPhone6, #Apple, #YotaPhone ) або про яке-небудь подію ( # ЧМ18, # майдан, # Сочі2014 ) використовуйте хеш-теги. (можна використовувати спеціальні сервіси які в атоматическом режимі підписуються на людей написали хештег відповідний для нашої теми, наприклад #fastcash #btc #onlinework).
За допомогою них ваші твіти увійдуть як ви в одну компанію, де обговорюється строго одна тема, інші люди, які хочуть почитати наприклад про Apple Watch, можуть просто напросто перейти по хеш-тегом в твіті, або пошуку ( #AppleWatch ) і побачити все твіти , які залишені з цим хеш-тегом.
3) Використання зображень в Twitter. Досить часто люди забувають, що Twitter дозволяє відправляти зображення , причому дозволяючи пристойно їх редагувати. Запам'ятайте, ніколи не буде зайвим, якщо ви прикрасите свій твіт тематичної картинкою.
Наприклад, якщо ви описуєте якийсь сайт, або додаток, не полінуйтеся прикріпити зображення того особливого, за що ви розповідаєте про сайт / додаток. Пам'ятайте, картинка - завжди привертає увагу, і у вас буде більше можливості залучити користувачів Twitter до свого облікового запису ...
4) Обговорюйте, ретвітте, будьте активними. Якщо ви будете постійно публікувати тільки свої думки, події або радості, мало хто буде звертати увагу на ваш мікро-блог. Навіть якщо ви мандрівник і за один день відвідуєте стільки красивих місць, скільки не знайти в інтернеті.
Перш ніж вас почнуть обговорювати, відповідати на ваші твіти і так далі, потрібно звернути на себе увагу. А зробити це можна тільки активно коментуючи інших, відповідаючи іншим твітів, ділячи репости на справді вартісні твіти ... Вообщем потрібно проявляти активність ...
Це на мій погляд найдієвіші «білі» способи розкрутки twitter-аккаунта. Але ці методи вимагає часу і сил, постійної концентрації на події, які відбуваються в світі, або в сфері вашої діяльності, щоб публікувати тільки найцікавіше і свіже, причому робити це швидше за інших.
Якщо коротко: найголовніше писати часто, цікаво настільки, щоб читачі ділилися вашими публікаціями та обговорювали їх.

Немає коментарів:

Дописати коментар